Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 23:05   #215
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Sorg og sykemelding

Katta, jeg ser den. Samtidig kan jeg på egne vegne og i lange perioder si check på skremmende mange punkter som blir oppgitt som sykemeldingsgrunn hos andre, altså, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. Og nei, jeg prøver ikke å si "se hvor tøff og sterk og moralsk jeg er, dere" men jeg kunne aldri tenke meg å gå til lege før jeg har prøvt både jobbskifte og alle tenkelige grep på hjemmebane, altså. Når jeg hører om folk som forteller at de ble sykemeldte fordi de rett og slett ikke hadde mer å gi, ble liggende på sofaen hele ettermiddagen, følte at de aldri hadde overskudd til ungene osv, så tenker jeg egentlig bare: Ja, og så da, er det ikke sånn livet er i perioder? Og i ganske lange perioder også?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat