Tråd: Vaskemaskin?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 10:45   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskemaskin?

Jeg startet denne tråden for et par måneder siden. Vi endte opp med en Miele med en kapasitet på 7 kg. Jeg trodde at dette i utgangspunktet skulle være lite, men det holder i massevis for oss.

Jeg er godt fornøyd! Enkel oversikt over ymse program. Hurtigprogram for å skylle gjennom ting som ikke er særlig skitne. Program for jeans/mørke klør. Ullprogram (selvsagt!). Spesiallaget trommel som ikke skal slite på klærne. Og så bortetter.

Den miljømessige siden ved det hele - at maskinen holder i mange år - er heller ikke dumt. Særlig i forhold til at jeg hater det når ting ikke funker mer. Dritten med å måtte skaffe seg ny maskin, få ut den gamle, få fraktet den nye inn, få den nye maskinen i vater slik at den vasker og sentrifugerer på best mulig måte. GIDDER IKKE! Det er godt å vite at denne maskinen vi har nå skal vi ha lenge lenge lenge!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat