Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 11:14   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Hjelp til fargevalg på jenterommet

Jeg skal freshe opp rommet til tvinsa (6) nå, men er virkelig dårlig utstyrt med interiørteft fra naturens side og spør derfor etter litt hjelp.

Rommet til jentene er avlangt, ikke veldig stort, og det er skråvegg i lengderetningen. Døra er på den høye langveggen, vinduene på den lave veggen (mot yttervegg). Hvitmalt panel i tak, malte gipsplater på veggene. Eikeparkett.

Jentene har ønsket seg lilla vegger, men jeg vil ikke ha et skrikende sukkertøyrom så lillafargen bør være dempet ned. Lilla fondvegg, kanskje? Maler jeg da den høyeste eller den laveste veggen? Jeg syns lys grønt/lime er veldig fint sammen med lilla/rosa på jenterom, på vinduskarmer f.eks. Kan det funke? Fargetips? Hva med en eller annen hvitfarge, kombinert med rosa/lilla/lime? Noen som har lyst til å hjelpe meg?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat