Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 15:22   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye betyr materialet når du kjøper klær?

Jakten på den perfekte røde ullgenseren har fått meg til å innse at det er utrolig mye strikkeklær i akryl ute i butikkene. De kan se fine ut, men med en gang jeg kommer helt bort eller tar på plagget, så kjenner jeg den at det er helsyntetisk eller ihvertfall mye akryl innblandet. Jeg liker ikke sånne plagg i det hele tatt, syns de kjennes ekle ut og nupper og er i det hele tatt ikke det samme som naturmaterialer.

Men det må jo være mange som ikke føler det på samme måte, eller ikke bryr seg om hva klærne er laget av, for jeg går ut fra at disse klærne selger.

Sjekker du materialet før du kjøper noe, og kjøper du akryl?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat