Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 22:24   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Garnetterlysning

Jeg strikker en genser, og får for lite garn. garnbutikken min har sluttet med garntypen, og jeg finner det ikke hos andre her i byen.

Jeg finner en nettbutikk, men slik jeg tyder det, så må jeg bestille flere nøster, og jeg trenger bare ett...

Så dagens spørsmål er: Er det noen som kan spore opp dette garnet, enten på nett eller ute i butikk? Ved butikk; ta kontakt på PM for telefonnr. (greit å ha smskontakt, så ikke flere finner og sender til meg)

Garntypen er: Cotton linen stripes, fra en forhandler (tror jeg) som heter Schachenmayr nomotta. Dette er et bomull/lin garn.

fargen er 00150. Gråmeleret.

Partinr er 1236 Dette er egentlig likegyldig, så lenge fargen stemmer. Er masse nyanser i dette garnet, så om det er et annet parti så går det greit. jeg vil bare ha genseren ferdig.

Noen??

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat