Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 15:40   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye betyr materialet når du kjøper klær?

Jeg bryr meg fint lite. Annet enn at jeg er skeptisk til lin, for jeg takler ikke at plagg blir skrukkete bare jeg ser på dem. Jeg er bare opptatt av at klærne skal se ok ut på meg, og etter å ha vært overvektig i nesten alle de år, og hatt store problemer med å finne klær som passet, så har jeg ikke kunne unne meg den "luksusen" å gå etter materialet. Jeg måtte sjekke genseren jeg kjøpte på H&M forrige uke, og den viser seg å være 100 % akryl. Og jeg kjenner at det plager meg egentlig fint lite.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat