Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 08:54   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta seg nær av forespørsel om arvetøy

Jeg lurer på så mye rart. Vi har en nabo som er halvannet år yngre enn knerten. Vi kjenner dem ikke egentlig så godt. I går tok vi heisen sammen, og jeg lurte på på om de hadde lyst til å arve noe tøy. Knerten har vokst ut av den størrelsen gutten så ut til å være. Det viste seg å stemme og de ville gjerne arve, for de hadde ikke så mange å arve fra.

Etterpå tenkte jeg: Kan noen finne på å ta seg nær av å bli spurt om man ønsker å arve tøy? Kan noen ta det finne på å ta det som en "du som ikke har råd til å kjøpe tøyet ditt selv"? Disse folka ser slett ikke ut til å ha dårlig råd, men jeg ble redd for at de skulle ta det som et signal.

Eller er jeg nå bare redd for tulleting?

Snuppa har ingen å arve av, men jeg kjøper jo mye brukt her inn på FP. Men det betaler jeg jo for, så det føles litt anderledes. Snuppas klær gis videre til broren min og hans tre døtre, men det er jo anderledes siden det er slekta. For egen del synes jeg det er stor stas at klærne som ikke er utslitt kan brukes videre av andre barn. Jeg liker konseptet med resirkulering.