Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 08:59   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøy

Jeg forstår nesten ikke spørsmålet. Jeg synes det er überteit at det i tilfelle skal være noe skam eller flaut å arve tøy. Vi arver masse rundt i familien, det har alltid vært en greie hos oss og jeg kjøper gjerne brukt tøy. Det arves også til og fra barn og voksne blant venner. Hvis en venninne har ryddet i skapet til seg selv eller ungene så blir det spurt rundt om noen vil ha. Jeg ga bort klær til en mor i klassen til eldste som selv spurte om jeg hadde guttetøy til hennes tredjemann. Vi har fått skøyter og fotballsko etter barnas venner/søsken. Vi har ikke dårlig råd, men jeg ser ikke helt poenget med å skulle kjøpe alt nytt når det florerer av tøy som er fint og brukandes.
Jeg husker jeg ble helt himmelfallen når ei på "Luksusfellen" for lenge siden ble tatt med i en bruktbutikk for merkeklær og rynket på nesen og sa hun ikke kjøpte brukttøy av prinsipp.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat