Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 13:47   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black Swan - er den verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det kan være stor kunst i ubehag, og er ikke slik at jeg må ha en feelgoodfilm. Jeg må skjerme meg selv for filmer hvor det skjer grusomheter mot små barn, for jeg greier ikke å få dem ut av systemet. Psykodrama kan jeg fint tåle ubehag fra, så lenge jeg vet det gir meg en opplevelse som gjør det verdt det.

Jeg mente ikke å antyde at du bare ville ha enkle, behagelige filmer, altså! Det var ment som et understatement; Requiem for a Dream er en av de mest ubehagelige filmene jeg noen gang har sett, og Pi , som var debutfilmen til Aronofsky, er virkelig forstyrrende på et helt annet nivå (veldig realistisk gjengivelse av et migreneanfall, blant annet). Black Swan ligner mye mer på dem enn på f.eks. The Fountain eller The Wrestler (og ingen av dem er spesielt lystige heller).