Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-11, 15:34   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knitpro - bestille fra utlandet?

Det finnes korte og lengre strømpepinner mener jeg, men det bruker jeg ikke. Også finnes det noen av de utskiftbare pinnespissene som er kortere enn de vanlige. som altså passer sammen med en kort kabel og lager 40-pinne, men som selvsagt også kan brukes med de lengre kablene, du får da litt kortere pinnelengde, mer sånn 55 i stedet for 60 f.eks, men altså de lange pinnene blir for lange til den korte kabelen for 40-pinnestikking. Og noen liker bedre de korte enn de lange pinnene uansett. Men altså, nei, DSA som er importør til norge mener at 3 mm pinner er for tynne og at å lage 40-pinne ikke går med de lange pinnene, og nekter å ta inn de korte, for de har hørt at noen ikke er fornøyd med kabelovergange på disse (hvorfor det skal være et større problem med de korte enn de lange er uvisst) og de vil derfor ikke selge dem. Derved sier de at man kan ikke få 3mm pinne eller 40 cm pinner. Men man får det fra andre siden av grensen, om man vil.

Jeg HAR 3 mm pinne, og har bestilt den korte kabelen og noen korte pinner for å prøve.