Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 12:13   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lese selv-bøker til 6-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa har ikke lest effektivt så lenge. Vi har de Unni Lindell-bøkene, men vi har ikke startet med dem enda. Det ser litt for overveldende ut foreløpig.

Jeg har ei som er ett år eldre enn snuppa, og hun er ikke interessert i Unni Lindell bøkene på grunn av storyen. Jeg vil si de er for eldre barn (på grunn av historien). Yngste er veldig glad i å lese og liker godt tradisjonelle historier: Peter Pan, Trollmannen fra Oz etc Må være litt futt og fart i selve historien har jeg inntrykk av.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat