Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 13:01   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hv

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Da dattera mi var baby tenkte jeg at jeg gledet meg til hun ble større, for da kunne vi se "3 nøtter til Askepott" sammen. Større ble hun, men var hun interessert i "3 nøtter til Askepott"? Nei. Hun bare synes det er verdens mest kjedelige film, og hun kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg er nødt til å se den hver eneste julaften.

Det høres vagt kjent ut. Jeg har ofte lurt på hvem som egentlig er målgruppen for den filmen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat