Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 14:04   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, Indiana Jones glemte jeg!

Ikke denne snørrungen i allefall. Jeg har aldri likt den filmen, til tross for at jeg var særs prinsessefokusert i perioder. Jeg tror jeg faktisk ikke fant den glæmma nok som barn.

Yes! Jeg også! Den var rett og slett for brun og beige, tror jeg. Og med sånn voice-over.