Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 14:46   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så jeg tenker at har jeg feber eller omgangssyke, så aner ikke jeg hvordan jeg skal komme meg til lege. Mannen har jo bilen på jobb, og ikke vet jeg om jeg hadde klart å kjøre heller. Og jeg kunne jo ringt etter taxi, men er det noe særlig da hvis man sliter med oppkast og/eller diaré?

Vanligvis går jo omgangssyke over på 3 dager da. Men om man så er voksen eller barn har feber og omgangssyke på 4. dagen er det jo noe man har visst om på et vis, det er jo ikke utav det blå... så det lar seg faktisk planlegge å komme seg til legen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat