Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-11, 22:03   #5
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror også man får mye mer ut av staben sin ved å tro dem når de står midt mellom spybøttene og vise forståelse for at det kan være vanskelig å dra med seg ungene inn i en bil.

Jeg hadde lettet mindre på øyelokkene om du hadde bedt meg dokumentere en bihulebetennelse eller armbrudd hos barnet.

Når det gjelder tillit så handler det vel også mye om arbeidsplass. Har man en arbeidsplass med lite selvstendighet er man kanskje også som arbeidstaker vant til å måtte svare for ting og dokumentere. Når jeg er stedfortreder for min sjef har jeg lite mulighet til å sjekke hvor mange timer de jeg har ansvar for jobber. Jeg har ikke mulighet til å få dokumentert all jobb heller. Jeg må stole på at de jobber det de skal. De fleste av oss jobber gjennomsnittlig veldig mye mer enn vi skal uten en krone i overtid eller tillegg. Kanskje vi også forventer mer slack for en stakkars omgangssykedag enn om vi hadde jobba i en bedrift hvor alt var mer detaljstyrt og med faste rammer?

Sannsynligheten for å gi litt mer enn det som forventes øker kanskje i takt med at man får noe tilbake. I det minste tillit og aksept for den livssituasjonen man er i.