Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 01:28   #83
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det koster å kle fire barn

Vi har hatt tre unger gjennom barnehagen, og vi har vært veldig heldige. Har nesten ikke mistet noe, og vi har i grunn bare vært middels flinke til å merke også, så at det har blitt borte en sokk i ny og ne er ikke annet enn å forvente. Noen ganger har det skjedd at noen har fått med seg våre støvler eller votter hjem, men det har alltid kommet tilbake av seg selv. Vi har også hatt med oss hjem ting som ikke har tilhørt oss, særlig fordi min eiegode mann overhodet ikke klarer å huske hva som er vårt eller ikke. Henger det på ungenes plass så tror han det er vårt, ferdig med det. Og da tar det gjerne noen dager før jeg fanger opp at det har kommet fremmede klær/ting inn i huset.

Jeg har i løpet av disse årene i grunn vært mer imponert over hvor lite som blir borte i barnehagen. Vi har hatt både goretex-støvler, reimadresser og votter, skikkelige ullklær etc - men har ikke opplevd at noen har tatt noe. Veldig ofte når ting har blitt borte i barnehagen så har det ofte bare vært en ting - f.eks. en enslig vott, en sokk etc. Jeg har forståelse for at det er vanskelig å ha et vanntett system på dette, og har i grunn satset mest på den andre hesten - altså innprentet mine egne unger hvor viktig det er at de vet hvilke klær og hvilket utstyr som er deres, og at de skal være flinke til å legge det i hylla eller henge det på rett knagg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat