Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 06:53   #20
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som drikker te!

Noen poseteer er helt fine. Jeg trekker sjelden te i kanne, for jeg har så mange teer og alle vil jo ha forskjellig. Republic of Tea er min nye yndlingsserie, jeg vet ikke om den selges i Norge, og der er posene av svært høy kvalitet. Til løsvektte så har jeg prøvd sikkert ti forskjellige teklyper opp gjennom årene og den perfekte har de på DesignTorget, den er sylinderformet, i stål, lett å rengjøre og finmasket nok til å fungere med rooibos. Kjøp en pen skål, så kan alle legge teklyper/poser/teskjeer på dem når de er ferdige med dem.

Og til urte/fruktteer så foretrekker jeg en mild honning, f.eks akasie, lynghonning blir for dominerende smak. Et godt alternativ er agavesirup, det får du på helsekost.