Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 10:21   #136
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arbeidsgivere, legeerklæring og syktbarndager, oppkast og barnesykdommer

Jeg stiftet kjennskap til denne regelen når sønnen min var innlagt på sykehus imer enn tre dager. Planen vår opprinnelig var å bytte etter tre dager. Sånn som jeg opplevde sykehusoppholdet fant jeg det uansvarlig å bytte med mannen min etter tre dager. Og av beskjed til min sjef om at jeg ble borte lenger. Alt velfrem til månedsoppgjøret da lønn ikke godkjente 8 dager med sykt barn på meg.

Så da ble jeg nødt til å få en ærklæring fra sykehuset om innleggelsen, bortkastet tid for sykehus legen. Enden på visa var at det da gikk på en annen kvote, og at jeg fortsatt hadde 10 dager med sykt barn egen meldingsdager. Jeg opplevde aldri tvil om at jeg snakket sant, bare at regelverket måtte håndheves.