Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 21:13   #40
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Denne tråden har 20 lesere.

Det er vanskelig å lage en liste uten å utelate noen, men jeg må si at i skrivende stund kommer jeg på at jeg tenke meg å treffe Claire, Haugtussa, Skremmern, -ea-, Tosse, Alfa, Desembermamma, Majsa, Bauche og Guniss. Og ellers om dagene er det mange andre jeg gjerne vil treffe også. I tillegg vil jeg gjerne snart treffe igjen alle de jeg har truffet før. Hvis noen føler seg glemt så vil jeg selvsagt svært gjerne treffe dere også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat