Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-11, 23:32   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klovn the movie

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har aldri sett noe av serien, og har heller ikke sett filmen. Men svigerfar er stor fan av serien, og jeg har fått et par episoder resitert i sin helhet. Det ga meg en veldig ' I guess you had to be there'- følelse, som i tillegg hintet veldig om pute-foran-ansiktet-humor som jeg unngår så langt det lar seg gjøre.

Jeg er i grunnen usikker på om svigerfar har sett filmen. Han er ganske så blyg av seg, så hvis det er mye sex i filmen, antar jeg han ville synes det ikke var så bra.

Hvis jeg hadde vært din svigerfar, ville jeg vridd meg av flauhet. Den filmen er noe av det mest sexfikserte jeg har sett, den handler om to kompiser som skal på fittejakt. Det er forsåvidt ok for meg, jeg har ingen problemer med nakenhet og stive peniser, men å dra BARN inn i dette er langt over min grense!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat