Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 22:03   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Helt enig.
Jeg synes Mim på kjøkkenet (tror også Tinetoff kunne hjulpet til der), Clubby bak spakene, Guniss smittende humør, og et par gode rødvinstips fra Veronal, ja da tror jeg kvelden hadde vært topp!

Og alle andre FP`er er der selvsagt!

Høres herlig ut!

Jeg synes vi kan leie en hel skole til FP-treffet jeg. Mim og alle kursdeltagerne lager mat på skolekjøkkenet, samtidig som resten tar en treningsøkt i gymsalen i regi av guniss. Etter uttøyningen kan vi ha FP-ball i gymsalen, først matservering ved skolepultene - deretter disco i regi av Clubby. Innimellom dansingen (og klinings) arrangerer Haugtussa, Anne M og Angelique moteframvisning på catwalken. Nachspiel på klasserommet med språk- og spikkefantastene som underviser med tequelaflaska i den ene hånda, og røyken i den andre. Overnatting med soveposer og fnising hele natta.