Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-11, 11:35   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Zapp Xtra vs. Baby Jogger City Mini

Jeg vil ikke ha fremovervendt barn jeg da, så jeg kvittet meg med BJCE og skaffet zapp xtra. Nå er det jo lillejenta jeg har den til, og hun er bare 8 mnd, og den brukes bare som "bilvogn", dvs at vi smetter på bilsetet hennes når vi skal på butikker og sånn.

Men vi hadde den med tilhørende sete som eneste vogn på ferie i sommer. Vi var bare hos svigermor, trillet ikke mye, men hun sov ute i den, og vi brukte den da vi var en dag i hunderfossen. Hun lå i den helt til vi skulle hjem, da tok jeg henne i meitai på magen, og puttet storebroren i vogna når vi tok fatt på den kilometeren opp til bilen...

For meg er bakovervendt hele poenget, og BJ-vognene derfor ikke aktuelle. BJ er lett å legge sammen ja, enklere enn zappen, men BJCE tok jo likevel stor plass i bilen, zapp-hjulene (vi har jo ikke med setet for tiden) får finfint plass nesten uten å merkes i bilen. Ettersom det er det å ha noe å trille henne i på butikken (ikke på kiwi for e liter melk og et brød, da setter jeg setet i ei handlevogn, men på senteret/legen/apoteket etc.