Tråd: Linoleumsgulv
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 15:14   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Linoleumsgulv

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Jo, linoleum er laget av naturmaterialer. Dyrere. Hvordan det er med legging, vet jeg ikke. Men det er stivere, så kanskje enklere?

Eller vanskeligere hvis man skal legge slike store flak. Jeg tror imidlertid jeg skal forsøke å legge slike Marmoleum-fliser som klikkes enkelt sammen. Men så kommer problemet med fargevalg. Kanskje noen har gode forslag? Det ene rommet er en kjellerstue med hvite murvegger som primært skal være lekerom for barna.

Hvilke farger hadde vært fint på et slikt gulv? Sjakkrutemønster blir kanskje litt voldsomt? Eller? Kanskje ikke hvis man ikke velger veldig skarpe kontrastfarger? Her er ligger fargealterativene: http://www.forbo-flooring.no/Privatk...rmoleum-click/

Sist redigert av Tangina : 28-10-11 kl 09:40.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat