Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-11, 10:03   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?

Jeg syns det er veldig fint med gaver som er nydelig og omtenksomt pakket inn, men noen av de du viser her tipper litt over i dilldall syns jeg. Enkelte barn setter nok pris på at innpakningen er noe ekstra. Jeg husker fortsatt innpakningen på gavene vi fikk fra noen bekjente fra Tyskland da jeg var liten. Det var overdådige tyllsløyfer og en mye mer ekstravagant stil enn det norske søttitallet var vant til. Ikke noe tynt bånd med saksekrøller der. Jeg syntes det var helt fantastisk, men det er nok mange barn som bare ser på emballasjen som et nødvendig onde for å komme til innholdet.

Det hender jeg legger ekstra vekt på innpakningen, men stort sett bare til folk jeg vet setter pris på det. Mannen min liker også å lage fine innpakninger (egentlig mer enn meg), ett år lagde vi julegaver med lakkforsegling og gode greier. Men jeg setter meg ikke ned og hekler rosetter og sånt altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat