Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-11, 12:34   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus vs. leilighet

Jeg har også to gutter, og kun to soverom. Men som du vet så er jo guttene mye nærmere i alder og kan fint dele, og i tillegg har jeg loftstue og disponible rom og boder til alle ting og tang (utrolig hvor mye ting man har, selv om man deler et bo i to).
Jeg så jo også på leiligheter i den størrelsen du viser her, og var sjeleglad da jeg fant den jeg har nå, med egen loftstue og flere kvadratmeter. Jeg ville nok prøvd så godt jeg kan med å finne noe større ja. Veldig kjekt å ha litt god plass.

Og jeg synes helt klart at det høres smartere ut å finne noe annet enn å flytte inn til en relativt fersk kjæreste. Da kan du heller tenke på at det du flytter til kan være greit å leie ut dersom du etterhvert finner ut at du vil flytte til ham. Da har du ditt eget som bare du eier, og som kan være greit å flytte tilbake til dersom det skulle skjære seg.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat