Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-11, 12:12   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bekymringsmelding til barnevernet ... skal - skal ikke?

Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt, og jeg synes at dersom du har en dårlig magefølelse så er det bedre å ta en telefon for mye enn en for lite.

Det er heller ikke din jobb å vurdere om det er grunn for bekymring: den jobben kan du trygt overlate til barnevernet. Din jobb er å melde fra hvis du lirer på om det er grunn til bekymring, ikke å avgjøre om det er grunn.

Har du mulighet til å snakke med jenta og høre diskret om hun synes det er greit selv? Eventuelt tilby henne å være hos dere hvis det skjer igjen? Jeg synes ikke det virker som det er noe i veien for å se det an et par måneder og se om det blir flere grunner til bekymring, ut i fra akkurat det du skriver her. I mellomtiden kan du godt skrive ned hendelser og datoer, slik at du har konkrete ting å legge frem når/hvis du ringer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat