Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 00:33   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innsyn og blokkliv?

Jeg skal tilstå jeg gaula: "Ernie, kom! Seeee!" den gangen vi bodde i blokk, i femte etasje, og vi pusset opp kjøkkenet. Jeg sto og malte kjøkkenvinduet, og hadde således fullt innsyn til kjøkkenet i en av leilighetene i fjerde etasje i blokka tvers overfor oss. Dette var seint en vinterkveld. Det var mørkt ute, og lysene var på inne. Perfekt for nabospionering.

Og hva var det så jeg fikk min kjære til å se?

Der, inne på kjøkkenet, sto det en fyr, kliss naken, og lagde middag.

Sånn utenom det... De gangene jeg har bodd i blokk, har jeg vært pinlig nøye med å trekke for gardiner om kvelden, og forsøkt å unngå åpenlys glaning inn til naboer rett ovenfor. Som flere nevner, man blir fort vant til å ignorere naboer.

Jeg tror ikke jeg ville latt baby sove i oppgangen eller utenfor blokka uten tilsyn.

Kos deg på blokkferie!

Jepp, der på kjøkkenet