Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 17:25   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wassmos "Ett glass melk takk"

Da jeg var fjorten hadde jeg lest det som var å lese hjemme hos oss. :dårlig tilgang på bøker, en kanal på TV...) Dvs. alle bøkene til min mor, inkluddert diverse Ebba Haslund og Anne Karin Eldstad. Det jeg ikke visste om abort, sex og overgangsalder var ikke verdt å vite. Det har gått fint med meg. Jeg er overrasket over at læreren anbefaler den boken, men det er fordi jeg ikke husker den som spesielt god, men bortsett fra det, er den vel ikke verre enn det meste man kan finne på nettet, vil jeg tro.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat