Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 21:20   #85
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går "alle" knask og knep?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå har jeg skikkelig kløna det til. Snuppa skal i morgen være med en venninne hjem fra skolen. Jeg tror at området denne venninna bor i er et slikt område hvor man går "knask eller knep". Sender man med kostyme? Regner man med at de ikke skal gå?

Snuppa hadde ikke gått hvis hun var hjemme. Men det er det heller ikke tradisjon for å vårt nabolag.

Man sender sms til foreldrene og spør tror jeg. Men de bruker jo ikke å gå før 18-ish, så det kan jo være hun kommer hjem før de skal ut på tur?