Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 09:20   #106
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Baker du muffins eller cupcakes?

Saken er vel helst at vi allerede putter for mye i sekkebetegnelsen "muffins" - vi betegner alt fra de groveste matmuffins til søte selskapsmuffins med melis som muffins.

Cupcakes er mer en liten kake, og inneholder langt mer sukker og fett enn en standard blåbærmuffin f.eks.

Jeg er ikke så opptatt av å disse rosabloggere - jeg er mye mer opptatt av å ha preisise betegnelser på alt som er. Det er langt større forskjell på en blåbærmuffin og en cupcake enn det er på en vanlig pannekake og en crepe.

Om jeg er på cafe og sitter med en meny i hendene hvor jeg finner både muffins og cupcake, så ville jeg bestilt en muffins om jeg ville hatt noe som var litt mer mat enn kliss og en cupcake om jeg hadde hatt skikkelig lyst på noe søte kakegreier.