Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 18:43   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en induksjonstopp?

Jeg er på min andre Beha induksjonstopp. Andre, fordi jeg flyttet fra den første, og fikk installert en ny her. Kjempefornøyd. Alle fire "platene" henger ihop, så om tre plater står og koker på forholdsvis høye trinn, og man booster den fjerde, så senker den automatisk alle de andre tre litt hver. Jeg har prøvd Siemens topp hos andre, og der hang "platene" sammen to og to slik at man ikke kunne booste opp to vilkårlige plater på én gang. På min Beha kan jeg booste to samtidig, uavhengig hvilke av dem det er.
Metallkant ville jeg ikke hatt, ruskesamler.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat