Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 11:22   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det var jaggu bra det ikke var jeg...

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Min veldig gode venninne Netrenk glemte ikke bare bleia hun. Hun glemte faktisk hele ungen. På visning. I sånn babybilstol midt på stuegulvet. Glemte sånn i at visningsassistentene kom løpende ut i hagen etter henne med ungen da hun hadde gått fra visningen. At det går an.

Jeg skal faktisk ikke legge skyld på "venner" men helt og holdet så at det har Honda og gjort, men på en bensisnstasjon på 4 års dagen til Turbo.Skulle hente hamburgere til middage mellom slagene barnebursdag og familieselskap og da var snoopy nesten 1 mnd, Honda gikk fra boret og turbo lurte på om vi ikke skulle ha med lillesøster