Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 15:54   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere gaver dere liker, eller gaver mottaker vil like?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pullover? Altså gensere? Med forbehold om at vi ikke snakker om en baby så syns jeg ikke disse klærne var i en så hinsides kategori at jeg hadde trodd at mottaker virkelig avskydde dem. Om du har spesifisert at du/sønnen din ikke liker gensere og boblevester så er det selvsagt noe annet.

Med pullover tenker jeg på sånn vest man tar over hodet, oftest med v-hals. Og jeg forventer i grunnen at mine nærmeste skjønner at jeg ikke kommer til å ta denslags på guttungen. Det er vel ikke snakk om å avsky, men så lenge det er andre klær i skapet, blir klærne jeg liker dårlig liggende.