Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 21:23   #1
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Varsel om kontroll av elektrisk anlegg

Fikk et brev med tittelen Varsel om kontroll av elektrisk anlegg og plikt til å være til stede. Det står at mitt anlegg er plukket ut for kontroll i forbindelse med at "din elektroinstallatør har utført arbeid hos deg". Men her har det ikke vært utført noe arbeid på det elektriske anlegget siden leiligheten var ny i 2005.
Lurer nesten på om det skulle vært naboene (samme adresse, forskjellig bokstav), som har skiftet kjøkkenet sitt nylig, som skulle hatt kontrollen. Om det er riktig at mitt anlegg skal kontrolleres er jo begrunnelsen feil, i alle fall.

Også blir jeg litt provosert over at de henviser til en lovparagraf og skriver at jeg har plikt til å være til stede mellom kl. 12.00 og 14.30 en vanlig hverdag allerede i neste uke

Er det noen som har blitt plukket ut til tilfeldig kontroll på den måten? Skal de sjekke hele anlegget? Må de ha tilgang til alle stikkontakter etc.?