Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 09:35   #15
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sammenheng mellom lengde og klesstørrelse for barn

Str. i forhold til lengde er jo avhengig av kroppsfasong og lengde på ekstremiteter samt merke på klær - det er stor forskjell på str. i de ulike klesmerker synes jeg.

Mine barn har pleid å bruke større str. enn lengde tilsier, men jeg ser det endrer seg når de blir eldre.

Eldste er 12 år, nær 160 cm lang. Hun bruker 158 i bukser og 158/164/small i overdeler. Slank jente.
Guttungen er 10 år og ca 156 cm høy, han bruker 158 både oventil og nedentil. Ganske tynn.
Yngstedamen er 7 år og 136 cm lang, hun bruker 140 i overdeler og kjoler, kan også bruke 146. Bukser bruker hun ikke "fordi det ikke går an å gå i". Hun kan strekke seg til tights, da er 140 str. hun trenger. Hun er litt kraftig i kroppsbygning i forhold til de andre to.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat