Tråd: Kong Curling
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 12:47   #2
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kong Curling

Sitat fra oslokino.no:

Sitat:

Truls kjemper innbitt mot sine indre demoner, tvangstanker, raseriutbrudd, nevroser og ikke minst Stefan Ravndal: Den eksentriske lederen av Team Ravndal, hans store nemesis fra curlingbanen. Ting blir heller ikke lettere av stadige tilbakefall, eller at Sigrid prøver å vinne ham tilbake - for deretter å stikke kjepper i hjulene for ham. Han må tenke klart. Vil han klare å gi slipp på medikamentene og slippe løs sitt unike talent for å vinne Norgesmesterskapet og pengene?

Tror ikke jeg hadde valgt den som kinoalternativ for barna våre. Da hadde det vært en grunn til at jeg skulle ønske at de så den; og at jeg kunne stille opp med diskusjon rundt den etterpå. Lurer på om dette blir for mye voksenhumor og alvorlige temaer? Uten at jeg har sett filmen, men ut fra omtalen.

Hvis jeg først hadde gått med barnen på kino hadde jeg valgt en barnefilm, det tror jeg hadde passet mine barn bedre.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat