Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 21:40   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kveldsbesøk i senga

Jeg er ikke redd for edderkopper og sånn, så det hadde gått greit. Da jeg var alene i sommerhuset i forbindelse med jobb tidligere i høst, var det mus i veggene på soverommet. Det likte jeg ikke. Og da jeg skulle ta av sengetøyet på sengen til pøbelprinsessen i det samme sommerhuset, spratt det to mus frem fra under dynen. Det likte jeg ikke. Dessuten fikk det meg til å tenke på at da hun våknet gråtende en natt i sommer og fortalte at hun hadde drømt at det var en mus i sengen hennes, er det ikke sikkert at hun hadde drømt.

Men mannskor rundt sengen? Det hadde vært noe, det!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat