Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 07:37   #6
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvordan reagerer dere andre på sladring om " hun som aldri stiller opp på fritidsaktiviteter" og " hun som legger lista altfor høyt når det gjelder bursdager" og "hun som jobber for mye og ikke har tid til barna sine"?

Jeg tenker at dette blir litt utfordringer og gleder i forhold til skole, fritidsaktiviteter, naboliv etc

Da barna var mindre kunne jeg ha signert hva du snakker om fullt ut. Jeg snakket aldri om naboene, men det var jo (dessverre!) ikke fordi jeg er et veldig bra menneske, det var nok heller det at jeg ikke hadde noen interaksjon med dem og det å snakke om dem forekom meg like irrelevant som å snakke om Britney Spears. Nå, med eldre barn er jeg mye mer "med" i nabolaget, og da blir jeg jo tilsvarende engasjert i naboene. Og der - som alle andre plasser - så er det både plusser og minuser.

Og jeg synes at hvis man bare fokuserer på minusene, ja da har det tippet langt over i slarvesonene. Men jeg synes ikke det er bra å fokusere bare (hovedsaklig, ja, men ikke bare) på plussene heller. Det blir fort noe veldig strutseaktig og falskt over det.