Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 16:55   #46
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du omgitt av/bidrar du til kjerringsnakk?

Selvfølgelig snakker jeg om andre, og den som sier at h*n aldri gjør det, lyver. *påstand* Hvis du derimot mener å snakke negativt om noen som faktisk bare har prøvd å gjøre noe hyggelig, som. f.eks å invitere hele klassen i bursdag og ikke bare guttene, eller lager tre kaker i stedet for to, så gjør jeg ikke det, altså.
Når jeg tenker meg om, kan jeg nok komme til å himle himmelhøyt ( og intens himling fører nesten alltid til oppgitte utbrudd til medsammensvoren venninne) over folk som muligens- i egne øyne-prøver å være hjelpsomme og hyggelige, men som ender opp med å irritere meg. Sånn type: Vet du at ungen egentlig bør sitte bakovervendt til han er 4? Eller "rine, du kjører alfor nært den bilen foran-1001, 1002, vet du *insert vennlig latter*

rine er ikke aktiv   Svar med sitat