Sv: Middag til 3 med en hånd?
Det har jeg ikke prøvd, det må prøves!
Ikke så dum tanke i grunn. Men nå er Peppes her ved oss akkurat slått konkurs. Finnes dog andre alternativer - Grandis funker sikkert det også. 
Opprinnelig lagt inn av Acino, her.
Sette ham i stolen sin ved siden av der du lager mat, så kan han se på? Samtidig bestikke med noen kjøkkenredskaper,skeier ,plastbokser og diverse spennende? Det fungerer overhode ikke?
Lette middager: Sleng noe i ovnen som lager seg selv der. F.eks panerte fiskefileter, kylling i ulike varianter, karbonader osv.
Jo det funker av og til. I 5 minutter. Etter at vi kommer hjem fra barnehagen er han veldig "mammasjuk", så vil han være mest mulig oppi meg. Men jeg hadde han i stol ved siden av meg i dag når jeg kuttet opp frukt og det gikk fint. (Men da var middagen inntatt)
Etter denne tråden så fikk jeg lyst på Tortellini, så svippet innom butikken og tok med meg 2 pakker. En med tomatfyll og en med ostefyll. Tenkte at det ville gå helt fint. Storebror brakk seg i et iherdig forsøk på å prøve og lillebror syns det var rasende festlig og kaste alt i gulvet. Ny runde med matlaging - vanlig makaroni på dem. Og alle var fornøyd.
|