Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 19:56   #1
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken vaskemaskin må vi ha?

Den gamle maskinen vår virker ikke lenger og vi må ha en ny. Den vi har er kombinert med tørketrommel, men dette har vi aldri vært fornøyd med siden klærne alltid har fått en grusom lukt i seg om vi har brukt tørketrommelen. Skikkelig sånn svidd lukt, helt fra den var ny.

Så vi vil denne gangen bare ha en vaskemaskin og heller kjøpe tørketrommel siden engang, når vi vinner i lotto.

Saken er den at jeg vet at jeg ønsker meg en Miele til 9000 kroner, men med vår økonomi nå er det uaktuelt. Så hvilken vaskemaskin velger vi om vi vil ha en til rundt 5000,-?

Jeg har lest noen tester, men alle maskinene som testes er langt dyrere enn dette. Jeg finner AEG og Bosch til 3900 på elkjøp sine nettsider. Hvorfor er de så billige?

Kan dere hjelpe meg å velge en som virker?