Sv: Julekort med bilde av barn
Du om det, jeg sendte også ut bildekort uten håndskrift på i fjor, og de som ga tilbakemelding satte pris på at jeg hadde sendt ut. Vi bor langt unna alt av familie, så de setter stor pris på å få bilde av ungene våre, på den tiden hadde vi bare et, den andre var ikke født enda, men jeg var altså gravid, veldig sliten, holdt meg en hårsbredd unna sykemelding, og prioriterte heller at de skulle FÅ julebilde av Knerten, enn håndskreven hilsen. Dersom det anses som "billig og cheesy" så de heller ville slippet å få bildet står de fri til å si fra, så skal jeg spare meg for utgiftene og arbeidet med å lage til dem. Er de mange nok som da heller avstår fra bildet, så blir det kanskje så få at jeg orker skrive på dem også, men da kan de bare ha det så godt. 
I år er jeg ikke gravid da, og strengt tatt ikke helt i full jobb heller (siden jeg har "tjenestefri ved amming" og derved redusert arbeidsdag for å komme meg hjem og amme min datter før middag) så det er mulig jeg knoter ned noe håndskrift på dem, vi får se hvor nært jul vi kommer før bildet er klart.