Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 22:11   #58
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekort med bilde av barn

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vel, du sier rett ut at du synes mine julekort var "billig og cheesy", så da traff du jo "vondt" med ordene dine, men jeg føler meg ikke personlige såret av den grunn, ettersom altså mottakerene av mine kort sier at de setter stor pris på dem. Når du deretter sier at "det er jo bare julekort", så ser jeg ikke helt hvorfor det er så ille at noen ikke skrev håndskrevet hilsen til deg, det er jo bare julekort, ikke sant?

Jeg var bare dønn ærlig og visste jo ikke når jeg skrev det at du sender julekort uten håndskrevne ord. Du må ikke ta det personlig men jeg står for det jeg sier. Jeg synes hele poenget med julekort er at man tar seg bryet med å sende venner og familie en personlig hilsen. Når jeg får kort der det ikke engang står "til" og "fra" håndskrevet så skjønner jeg ikke helt formålet med kortet (annet en å vise frem barna sine??). Hva vet vel jeg. Jeg lager cheesy kort på eurofoto men jeg skriver på kortene med gullpenn, slik at de blir både harry og bling-bling.