Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-11, 22:23   #18
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middag til 3 med en hånd?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Ærlig talt, sett den store gutten på golvet eller i stolen sin. Makan til tøv.

Jeg tror du leser Mex' innlegg feil, Lorien. Hun har ikke lurt på hva i alle dager hun skal gjøre med gutten når hun lager middag. Nei, hun lurer på hva hun skal gjøre med middagen. Viktig forskjell.

Hadde hun skrevet "Jeg har en gutt i armene, og vet ikke hvor jeg skal putte ham når jeg lager middag", så hadde det jo vært noe annet, ikke sant? Da kunne "putt ham på gulvet" eller "sett ham i stolen" fungert utmerket som svar. Men når problemet som Mex vil ha en løsning på ser ut til å være middagen, ikke gutten, så foreslår jeg at du enten kommer med lure forslag til hvordan løse middagsproblematikken, eller rett og slett tar en "Liker " på de flotte fine innleggene over som tilsynelatende har et forslag til løsning på middagsproblematikken.

(Oida. Var vi ikke på Facebook? Og burde jeg holdt meg for god til å bruke en såpass nedlatende tone? Jaja. Hva skal man gjøre. Jeg kunne rett og slett ikke la sjansen gå fra meg til å bruke genitivsapostrof, og dette var enkleste måte.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat