Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-11, 19:34   #10
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juljuljuljuljul! - julepynt og julestæsj og julegodt

Jeg er også i julestemning!
Legger siste hånd på julekalenderne nå, gleder meg vilt til å dele dem ut.

Så nå vil jeg vite alt om din jul! Med bilder!
* Julelys - harry eller toppers? Farger eller hvite små?
Harry eller toppers, litt ettersom. Jeg liker hvite, diskrete. Mannen liker flere farger og hva-har-du. Og i år skal vi ha juletre hjemme for første gang. Dette kan bli spennende.

* Matcher alt, eller er det vilt pynteanarki?
Igjen, jeg har en bestemt smak. Ikke hvitt og matchende, akkurat, mer femtitallskitsch, mens mannen vil ha vilt pynteanarki med glitter og galskap. Dette kan også bli spennende.

Dog elsker jeg julepynt fra ungene, så i år håper jeg det kommer en del fint hjem fra barnehagen.

* Lager du julegaver selv eller kjøper du alt?
Jeg lager faktisk en god del, årets greie blir tynne, forseggjorte sokker. Det får de fleste. I tillegg blir det kalendere til faddere, besteforeldre og oldeforeldre til ungene.

* hva tror du blir den store julegavehiten i år?
Jeg håper det blir den kule gaven jeg har kjøpt til mannen, han får nerdete ting han ikke visste at han trengte. Dessuten har jeg ordnet fotokaffekopp til ham fra ungene, siden kaffekoppen hans er ødelagt. Også håper jeg at lillesøsteren min blir glad for at jeg overrasker henne med å lage pakkekalender.

* skal du på juletur?
Nei.

* hva er den ulitmate julestemningsaktiviteten?
Baking av julekaker. Se på julekalender med ungene og spise klementiner.

Jeg er litt spent på julebaksten i år, ettersom jeg må bruke melkefritt. Nå ser det ut til at laktosefritt kan gå bra, så da er kanskje pepperkakene redda, men det kan bli en nokså trist jul uten noe julegodteri på mor, om jeg ikke får til å bake med erstatning.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat