Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-11, 13:14   #14
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Knertens julaftenfest 2011

For ordens skyld:
1: Vi har i utgangspunktet kun skikkelig mat fra lokalt slakteri eller delikatessebutikk. Om varer ønskes fra Rema må dette spesifiseres.
2: Jeg har ikke helt oversikten over nye/gamle deltagere, så nye bes vennligst nevne de er nye ett eller annet sted i innlegget. Jeg ser jeg må lage et regneark for å holde oversikten.
3: Det er kjempekoselig med dyr! Dog har undertegnede et noe anstrangt forhold til kvelerslanger og haier. Hvis noen ønsker å ta med seg det, er det fint om jeg får beskjed senest dagen i forveien så egnet akvarie kan skaffes... Evt kan de plasseres i kjelleren med gjestene der. Samme kaliberet på både dyr og mennesker der nede...

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat