Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 21:56   #14
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tiggere

Jeg gir ikke til tiggere når jeg er i Oslo. Jeg syns ikke noe om at folk sitter og tigger. Jeg gir heller til Frelsesarmeen.

Her i vår lille by, nord om Oslo, var det visst noen tiggere utenfor vårt lille kjøpesenter en lørdag. Håper det bare var da og at vi slipper noe mer av det.

Rett over grensen, i Sverige, var det sigøynerjenter som prakket smykker på folk. De sto omtrent og rev penger fra de stakkarene som de stoppet. De hadde bakmenn. Det kom noen i en stasjonsvogn og hentet de etter en dag på et kjøpesenter. Det var to unge gutter.

Jeg tenker på at noen tiggere kan ha en mafia bak seg. I en del land kjøper de barn og doper de ned for tigging. Slike tilstander får vi neppe her, men det er mye grums. Jeg vil ikke bidra til at sånt skal lønne seg her i vårt land.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat