Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 17:59   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg gode hakkenåler

Jeg har nettopp lært hakking og synes det er et morsomt alternativ til strikking og hekling. Jeg har imidlertid problemer med å få tak i hakkenåler. Min lokale garnbutikk hadde hele 1 stk str 4,5 mm. Jeg skulle gjerne hatt både dobbeltkrokete og i ulike størrelser, kanskje også noen med vaier. Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det er en del å velge mellom og siden jeg er temmelig uerfaren, vil jeg gjerne ha konkrete tips om merker, tre/metall/plast osv.

Er det KnitPro som gjelder her også, tro? Ser man kan bruke variere fra strikkepinnesettene. Jeg har ikke annet enn et par sett strømpepinner fra KnitPro. De er kjempegode og jeg kunne godt tenkt meg rundpinner også. Hvor kjøpes dette billigst?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat