Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 22:33   #33
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tiggere

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, ikke samfunnsproblemet, selvsagt, men det bidrar til at dette enkeltmennesket kommer seg gjennom en ny dag - kanskje uten å nappe veska til ei gammel dame.

Også bidrar man kanskje til at dette mennesket ikke er nødt til å oppsøke frivillige organisasjoner som deler ut mat og gir pleie. Slik at dette mennesket ikke blir sett og registrert av noen. Dette mennesket blir ikke "tvunget" til å oppsøke et sted der han eller hun kan få et minimum av oppfølging.

Jeg er klar over at denne saken har svært mange sider. Og jeg ser poenget ditt. Men etter å ha hatt foten innenfor som frivillig profesjonell har jeg faktisk bedre samvittighet når jeg lar være å gi penger direkte til tiggere.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat