Tråd: Nips
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 22:34   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nips

En liten digresjon. Jeg husker jeg var hos en gammel dame i hjemmesykepleien. Jeg har aldri sett så mye nips i ett og samme hus noen gang, selvsagt dandert på hver sin tilhørende lille duk. I tillegg var det så overmøblert at det nesten ikke fantes ledig gulvplass. Hvordan den skrøpelige damen forflyttet seg innendørs med rullatoren sin uten å knuse noe er for meg ennå et stort mysterium. Hun eide faktisk mange kostbare antikviteter, men side om side med billig ræl kom ikke akkurat disse til sin rett. Jeg husker jeg syns veldig synd på hjemmehjelpene som vasket der, for damen hadde stålkontroll og krevde at hver en liten nipsfigur måtte få sin omgang med støvkluten.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat